Máme detaily o multiplayeru Watch Dogs
Ubisoft se vůbec poprvé rozpovídal o síťové složce velmi očekávaného překvapení minulé E3 - Watch Dogs. Ta se bude, za předpokladu, že bude hráč online, vkrádat do hry docela nenápadně.
Základní premisou multiplayeru je snaha zavirovat telefon hráče, do jehož světa jste se připojili. Ten to ze statusu svého zařízení snadno zjistí, že se něco děje, a musí tak urychleně zjistit, odkud útok přichází - zastavit útok pak lze buď zabitím protivníka nebo vystopováním. A po celou dobu se ti dva vidí jinak - každý svojí postavu vidí jako Aidena, protivníka pak jako běžné NPC.
Ovšem jen o hackingu to nebude - k dalším hráčům se budete moci vlastně jen připojit a... sledovat. Sledovat je, ovlivňovat, škodit jim. Tedy vlastně vše to, co budeme jinak dělat sami všem ostatním.
Vedle tohoto přímého vstupu do hry bude multiplayer také fungovat pomocí tabletů a mobilních zařízení. Na těch budou hráči v top-down pohledu ovlivňovat zážitek hráče druhého - a opět zde jsou dvě možnosti, respektive dva módy. V jednom bude majitel dotykové plochy pomáhat, v té druhé škodit a zamezovat v dosažení cíle, například bránit v likvidaci osoby. V obou příadech tak bude činit pomocí hackování a sérií miniher.
No nezní to parádně?