Prototyp Zeldy vypadal jako staré díly z NESu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Prototyp Zeldy vypadal jako staré díly z NESu

Prototyp Zeldy vypadal jako staré díly z NESu

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

2. 3. 2017 12:15 4
Reklama

Ačkoliv je The Legend of Zelda: Breath of the Wild obří trojrozměrnou hrou s otevřeným světem, původně si ji vývojáři načrtnuli jako stařičké 2D RPG, podobné legendárním dílům z NES.

Důkaz, že tomu tak skutečně bylo, přinesli na veletrhu GDC, kde přítomným novinářům pustili video a jasně ukázali, nakolik finální verze z onoho porototypu vychází. To všechno proto, aby se designérům lépe plánovalo a otevřený svět skutečně fungoval. Až později vyšlo najevo, že ona podoba prototypu je ve skutečnosti zpracována v enginu finální hry, takže obsahuje i pokročilé systémy pro výpočet fyziky a dalších elementů.

Ty však běží na pozadí a prototyp skutečně plnil spíše roli přehledné mapy, podle které bylo možné navrhnout jednotlivé lokace a udržet si o nich dostatečně podrobný přehled. Ve videu je navíc dobře vidět, jak se vývojáři návrhu drželi a převedení 2D lokací do krásné grafiky hry je velmi přesné.

Breath of the Wild vychází už zítra na Nintendo Wii U a také Nintendo Switch, pro které je nová Zelda i navzdory předchozím odsunům a spekulacím startovním titulem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama