Prototyp Zeldy vypadal jako staré díly z NESu

2. březen 2017 13:15 / Zdeněk Princ / Novinky / Diskuze (4)

Ačkoliv je The Legend of Zelda: Breath of the Wild obří trojrozměrnou hrou s otevřeným světem, původně si ji vývojáři načrtnuli jako stařičké 2D RPG, podobné legendárním dílům z NES.

Důkaz, že tomu tak skutečně bylo, přinesli na veletrhu GDC, kde přítomným novinářům pustili video a jasně ukázali, nakolik finální verze z onoho porototypu vychází. To všechno proto, aby se designérům lépe plánovalo a otevřený svět skutečně fungoval. Až později vyšlo najevo, že ona podoba prototypu je ve skutečnosti zpracována v enginu finální hry, takže obsahuje i pokročilé systémy pro výpočet fyziky a dalších elementů.

Ty však běží na pozadí a prototyp skutečně plnil spíše roli přehledné mapy, podle které bylo možné navrhnout jednotlivé lokace a udržet si o nich dostatečně podrobný přehled. Ve videu je navíc dobře vidět, jak se vývojáři návrhu drželi a převedení 2D lokací do krásné grafiky hry je velmi přesné.

Breath of the Wild vychází už zítra na Nintendo Wii U a také Nintendo Switch, pro které je nová Zelda i navzdory předchozím odsunům a spekulacím startovním titulem.

Zdroj: VG247

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
8111026
jedimfp napsal 3. 3. 2017 v 13.01

proste dobry

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 2. 3. 2017 v 21.13

Pěkné. Proč se při návrhu gameplaye patlat s grafikou? Moc pěkné jsou i prvotní návrhy Ori and the blind forest s poskakujícími dvoubarevnými čtverečky, kde jsou vidět různé varianty, z nichž některé vývojáři zavrhli, někde třeba proházeli jména postav a i jejich role se v průběhu vývoje měnila. Takové pohledy do zákulisí jsou bezva.

Nahlásit nevhodný obsah

20810680
ondrahalata napsal 2. 3. 2017 v 21.09

No nebylo by super mít Zelda Maker, který by byl podobný Mario Makeru, ale ze Zelda světa :) a to by stačilo vypadat podobně jako tenhle prototyp :)

Nahlásit nevhodný obsah

20895689
drzacek napsal 2. 3. 2017 v 13.32

No a pak se zjistilo ze to nakonec nebylo 2D ale ze to bylo cele v 3D enginu .. to uz musi mit hrozne v ruce ty veci ten programator.. :)

Editováno: 2. 03. 2017 v 13.33

Nahlásit nevhodný obsah