Hyper Light Drifter nevyjde na Vitu a Wii U

10. září 2016 11:29 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (3)

Akční indie RPG Hyper Light Drifter mělo dle původních slibů dorazit na i Wii U a na kapesní Vitu, jenže tomu se tak nakonec vůbec nestane a za to se očividně vyčerpaný tvůrce Alex Preston v přiloženém videu omlouvá. Důvodem jsou omezení ze strany enginu, problémy s funkčním portem hry i vyčerpání hlavního tvůrce hry.

Zrušení samozřejmě znamená problémy – kopie hry byly slíbené a měly přijít podporovatelům v rámci crowdfundingové kampaně na Kickstarteru, zdárné dokončení se ale ukázalo být obrovským problémem, který by prý vyžadoval dodatečných přinejmenším šest měsíců vývoje. A přitom již jen dokončení hry na PS4 a na Xbox One prý tento tým stálo obrovské množství práce a na to konto se Alex Preston omlouvá s tím, že na něco takového již on sám ani nemá. Použitý engine (GameMaker) prý snadné porty na dané platformy totiž údajně vůbec nepodporuje a po dlouhých experimentech a pokusech došli v týmu k závěru tomu, že by bylo třeba hru kompletně vybudovat znova a za pomocí zcela jiné technologie.

A to je problém, naštěstí se k tomu zjevně unavený Preston i jeho tým staví čelem a nespokojeným hráčům (a tedy samozřejmě těm, kteří si tyto edice hry zaplatili v rámci Kickstarterové kampaně) nabídnou refundace. Místo těchto verzí hry se poté tým zaměří na naplnění ostatních slibů crowdfundingové kampaně.

Zdroj: USgamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 12. 9. 2016 v 11.18

Je hrozné co si na sebe někteří tvůrci Kickstarterem ušili. Někdy jsou rádi, když dodělají projekt a to mají ještě naslibované Stretch goaly. Teď někdy bychom měli už hrát třetí část Kingdom Come: Deliverance, ne :DDD ?

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 12. 9. 2016 v 10.58

Dělat WiiU a Vita verzi nemá smysl (hlavně) ani z ekonomického hlediska.

Nahlásit nevhodný obsah