Ubi opět vysvětluje grafiku Watch Dogs
Aféra kolem prvního dílu open-world akce Watch Dogs zřejmě stále není u konce. S blížícím se vydáním druhého dílu totiž lidé stále poukazují na to, že původní hra slibovala v rámci grafiky nesplnitelné a Ubisoft se snaží vysvětlit, proč tomu tak bylo. Druhým dechem pak logicky dodávají, že Watch Dogs 2 žádné podobné problémy nepřinese.
Podle producenta Dominica Guaye za to v zásadě mohou společnosti Sony a Microsoft. Nikoho samozřejmě přímo neobvinil, jeho postoj ale stojí na tom základu, že v roce 2012 – kdy byl Watch Dogs představen – nikdo pořádně netušil, s jakým hardwarem přijde Xbox One, resp. PlayStation 4. „Udělali jsme to nejlepší, abychom situaci odhadli správně a nikdy jsme nezastírali, že ukázka běžela na velmi výkonném počítači,“ řekl Guay pro Evening Standard a přislíbil, že Watch Dogs 2 už žádné plané sliby nenabídne.
„Druhý díl využívá vylepšenou verzi technologie první hry. S mnoha lety výzkumu a vývoje na této hardwarové generaci jsme byli z velké míry schopní odhadnout [výslednou] grafiku. Sanfranciský záliv je skvělý pro velký rozhled a vysokou míru atmosférických efektů. Osvětlení a efekty jsou mnohem realističtější a svět detailnější a dynamičtější,“ říká producent.
Bohužel, všechna slova o prvním díle tak trochu nezapadají do mozaiky prohlášení, která postupně činili důležití lidé z Ubisoftu. Například ředitel vývoje Jonathan Morin uvedl, že výsledná podoba prvního dílu je dokonce ještě lepší, než jakou vývojáři ukazovali na začátku a odmítl jakékoliv náznaky kritiky stran downgradu. Ať už to tedy mají lidé v Ubi jakkoliv, doufejme, že s Watch Dogs 2 i dalšími projekty naloží lépe než v minulosti.