Zelda největší N hra, info o NX před Vánoci

16. červen 2016 10:48 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (2)

Nintendo je v posledních dnech terčem kritiky, jak ze stran hráčů, tak ze stran novinářů. I my, v našem živém vysílání E3 prezentace velkého N, jsme si povzdychli, že stavět veškerou svou strategii pouze na novou Zeldu není ten nejlepší nápad. Pierre-Paul Trepanier, generální ředitel Nintendo Kanada, ale vysvětluje, že to je přesně ta strategie, kterou chtějí jít. Vždyť nová Zelda bude největší hrou od Nintenda vůbec.

Ostatně tyto slova dokládá i jiný zdroj, producent Zeldy Eidži Aonuma, který v jednom z rozhovorů prohlásil, že na The Legend of Zelda: Breath of the Wild pracuje více lidí, než na jakékoliv jiné hře v historii Nintenda. Jak je samotný vývoj hry složitý dokládají tato slova: „Největší výzvou (v rámci vývoje) je soupeřit s kreativitou tvůrců, kteří jsou za to na mě naštvaní. Často říkají: ‚Ty nevíš, jak to tady chodí,‘ a vlastně mají pravdu. Je to očividné, nejsem tady na place, vidím výsledný produkt a týmu navrhuji, že by mohl vylepšit tohle nebo támhleto, a lidé často pak přijdou a říkají, že to, jak to udělali, má svůj význam. Je to vážně složité,“ popisuje Aonuma těžkou úlohu, kterou na tak velkém projektu má.

„V tu chvíli mi nezbývá nic jiného, než říct, že to sice chápu, ale chci si být jistý, že ta hra bude dobrá, a tak se občas do křížku pustit musím. Ta výzva spočívá i v tom, že všichni musí pochopit, že to, co dělám, dělám i pro ně,“ dodal. Zároveň z rozhovoru i vyplývá, že koncept hry, nebo snad lépe řečeno idea hry, se nepatrně změní. Aonuma podotýká, že tatam je doba, kdy hráči v podobných hrách vysbírávali všechno na 100 procent, sbírali všechny předměty a zbroje, a byť to fanoušci Nintenda v minulosti často s oblibou dělali, teď to bude těžké. „Nikomu z našeho studia se to (všechno vysbírat) nepovedlo,“ dodává. A jak to v takovém případě bude s herní dobou? „Hru mohou hrát velice zkušení hráči, kteří jí projdou relativně rychle, ale opravdu to nedokážu odhadnout. Ta hra je zkrátka obrovská.“

Vraťme se ještě na chvíli k Pierre-Paul Trepanierovi, zástupci Nintendo Kanada. Ten se totiž rozhovořil ještě na téma životnosti her od této japonské společnosti - drtivá většina vývojářů zná svůj (ne)úspěch po prvním týdnu na pultech obchodů. Nintendo to má ale jinak: „Máme hodně evergreenů. Pokémoni vyšli před dvěma lety a prodávají se stále velmi dobře.“

Zároveň Nintendo začíná fušovat i do mobilních her. Miitomo V si zdarma stáhlo 11 milionů uživatelů, a byť se pro N nejedná o nějakou díru do světa, to kouzlo tkví někde jinde: „Cílem těchto investic (do konce roku dorazí další dvě mobilní hry, na motivy Fire Emblem a Animal Crossing, pozn. red.) je rozšířit naše značky. Složí k tomu, aby přivedli hráče her i na jiné platformy,“ řekl.  

A to nejzajímavější si řekneme na závěr. Co NX? Nebyla právě teď ta správná chvíle na odhalení? „Rozhodli jsme se zaměřit na Zeldu, o NX budeme mluvit ke konci roku. V době před Vánoci bude svět stoprocentně o NX vědět, a stoprocentně na něm bude Zelda.“

Zdroj: LaPresse.ca

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 16. 6. 2016 v 19.46

RuThaN: Ne, není. Ale musím uznat, že máš vážně talent na psaní naprostých nesmyslů :D

Nahlásit nevhodný obsah

20853654
RuThaN napsal 16. 6. 2016 v 18.53

Muzete si tomu rikat stylizace, ale Zelda je velmi napadne podobna Ultra low res modu pro Skyrim.. Samozrejme Skyrim vypada pouzitelne i na PS3/Xbox 360, ale kdovijakej enžajn je Nintendo schopno napstat, kdyz vypada par her do roka a pritom ma tisice vyvojaru..

Nahlásit nevhodný obsah