Jak by vypadal Dead Space v Unreal Enginu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Jak by vypadal Dead Space v Unreal Enginu

Jak by vypadal Dead Space v Unreal Enginu

Jiří Bigas

Jiří Bigas

9. 6. 2016 14:07 7
Reklama

Kéž by nás tak chtěli EA letos na E3 překvapit pokračováním survival hororu Dead Space. Původní trilogie sice měla trochu sestupnou kvalitativní tendenci, ale pořád šlo o atraktivní mix Vetřelce, Věci a Horizontu událostí. Než se do toho vloží vývojáři ze studia Visceral Games, nezbývá nám než se spokojit s prací nadšenců.

Když se v roce 2008 vydal Isaac Clarke s pomocí hráčů na palubu lodi USG Ishimura, používal ještě Dead Space modifikovaný engine ze hry The Godfather, která vyšla o dva roky dříve. 3D grafik Douglas Davis ale vyzkoušel, jak by titul vypadal dnes, kdyby jej poháněl Unreal Engine 4. Oblíbená to kratochvíle mnoha jeho kolegů, která řadě hráčů přijde zbytečná, ale je to poměrně šikovný způsob, jak na sebe upozornit a přitom se trochu procvičit.

Douglas Davis znovu vytvořil level Main Atrium ze čtvrté kapitoly. “Všechny modely, textury a efekty jsem vytvořil sám za pomoci nástrojů Unreal Engine 4, Maya, Photoshop a Crazybump s výjimkou několika málo assetů Unrealu a plakátů, které pocházejí přímo z původní hry,” uvedl autor. Douglas Davis se považuje za velkého fanouška této série a zvolenou úroveň si nevybral náhodně. Jednak se chtěl lépe seznámit s enginem jako takovým, ale tento konkrétní level jej přitahovat pro jeho otevřené výhledy do vesmíru a dramatické nasvícení.

Co je ale vůbec nejzajímavější, Douglas Davis kromě mnoha jiných obrázků pořídil ve svém remaku a původní hře několik srovnávacích screenshotů, na kterých demonstruje změny mezi originálem a svým výtvorem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama