Jak by vypadal Dead Space v Unreal Enginu

9. červen 2016 16:07 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (7)

Kéž by nás tak chtěli EA letos na E3 překvapit pokračováním survival hororu Dead Space. Původní trilogie sice měla trochu sestupnou kvalitativní tendenci, ale pořád šlo o atraktivní mix Vetřelce, Věci a Horizontu událostí. Než se do toho vloží vývojáři ze studia Visceral Games, nezbývá nám než se spokojit s prací nadšenců.

Když se v roce 2008 vydal Isaac Clarke s pomocí hráčů na palubu lodi USG Ishimura, používal ještě Dead Space modifikovaný engine ze hry The Godfather, která vyšla o dva roky dříve. 3D grafik Douglas Davis ale vyzkoušel, jak by titul vypadal dnes, kdyby jej poháněl Unreal Engine 4. Oblíbená to kratochvíle mnoha jeho kolegů, která řadě hráčů přijde zbytečná, ale je to poměrně šikovný způsob, jak na sebe upozornit a přitom se trochu procvičit.

Douglas Davis znovu vytvořil level Main Atrium ze čtvrté kapitoly. “Všechny modely, textury a efekty jsem vytvořil sám za pomoci nástrojů Unreal Engine 4, Maya, Photoshop a Crazybump s výjimkou několika málo assetů Unrealu a plakátů, které pocházejí přímo z původní hry,” uvedl autor. Douglas Davis se považuje za velkého fanouška této série a zvolenou úroveň si nevybral náhodně. Jednak se chtěl lépe seznámit s enginem jako takovým, ale tento konkrétní level jej přitahovat pro jeho otevřené výhledy do vesmíru a dramatické nasvícení.

Co je ale vůbec nejzajímavější, Douglas Davis kromě mnoha jiných obrázků pořídil ve svém remaku a původní hře několik srovnávacích screenshotů, na kterých demonstruje změny mezi originálem a svým výtvorem.

Zdroj: The Dark Side Of Gaming

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20871447
TomAssDokup napsal 10. 6. 2016 v 15.18

red-icius: tak pod to se vám podepíšu pane

Nahlásit nevhodný obsah

1454732
digestor napsal 10. 6. 2016 v 11.45

Troy McClure: Pod to bych se podepsal.
Taky jsem to po letech znovu rozjel na XONE a znova jsem měnil trencle :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 10. 6. 2016 v 08.01

red-icius: +1

Jediný rozdíl, který teda nevidim, je asi v tom, že tohle by potřebovalo Quad-Core namísto kancelářskýho počítače, který perfektně optimalizovanému Dead Space stačil. Na PC 25:9 přes dva monitory a když FPS klesne pod 50, tak to už musí bejt !

Editováno: 10. 06. 2016 v 08.09

Nahlásit nevhodný obsah

20852850
Troy McClure napsal 10. 6. 2016 v 06.58

Vzhledem k tomu, že teď vyšel v rámci Games With Gold i ve zpětné kompatibiltě pro XBOX ONE, tak jsem se do něj pustil znovu a mám možnost napsat aktuální dojmy, nezkreslené vzpomínkama a ta hra mě znovu přesvědčila o tom, že i když místy má na některých objektech jen jednobarevnou texturu, tak o tomhle to rozhodně není. Atmosféra je parádní, design lodi místy správně šílenej a zvuky, no to je kapitola sama pro sebe. I po těch letech, je to špičková zábava

Nahlásit nevhodný obsah

20872817
stul.drabik napsal 10. 6. 2016 v 03.32

Ta hra je o atmosféře a né jak to hezky vydadá.To ani ta hra nepotřebuje.Bych to nechal jak to je.Nechápu lidi co dávají přednost jak ta hra hezky vypadá nad hratelností či příběhu.

Editováno: 11. 06. 2016 v 06.32

Nahlásit nevhodný obsah

20859431
Bloodwer napsal 9. 6. 2016 v 22.06

a toto máš malo akože oslniť.....?? nevidím nič extra pridané maximálne nejaké trochu lepšie odrazy tam môžu byt....

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 9. 6. 2016 v 18.24

ja nevim no, podle me to dead space vubec nepotrebuje :D to je atmosfericka paradni rezba, tak jak je ;)

Nahlásit nevhodný obsah