Nintendo Direct celé o Hyrule Warriors
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nintendo Direct celé o Hyrule Warriors

Nintendo Direct celé o Hyrule Warriors

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

6. 8. 2014 12:15 2
Reklama

Japonský vydavatel tlačí svojí bojovou hru do popředí a měsíc před vydáním ji věnoval celé půlhodinové Nintendo Direct. O hře promluvil Josuke Hajaši, producent hry z Koei Tecmo, a zveřejnil několik zajímavých novinek ohledně blížícího se titulu.

Boje vycházejí přímo ze série Dynasty Warriors - tedy v kůži jednoho hrdiny kosíte nepřátelské armády pomocí okázalých komb. Čas od času narazíte na speciální nepřátelé, kteří toho vydrží více a nestačí na ně jen naběhnout a lehce je posekat. Bude třeba vysledovat jejich vzorec útoků, najít volné místo a ve správný čas zaútočit.

Nintendo Direct celé o Hyrule Warriors
i Zdroj: Hrej.cz

Jedním z důležitých prvků hry je obsazování pevností, které vytvářejí spawnovací místa pro vaše vojáky a zvýší tak počet vašich jednotek na bojišti. Situace se na rozlehlé mapě stále mění a s tím i vaše úkoly a cíle. Při zabírání pevnosti se může například objevit velký boss, na kterého obyčejné útoky neplatí a je třeba okamžitě přijít na jiný způsob, jak ho porazit.

A s rozvahou bude třeba přistupovat i při průchodu úrovněmi neboť některé enviromentální překážky budou vyžadovat užití sekundárních zbraní a předmětů jako bumerang, luk s šípy nebo přitahovací hák. Úrovně budou vycházet z lokací ze série The Legend of Zelda, ale v rámci jednoho bojiště narazíte na více různých druhů prostředí, takže bychom se neměli ztrácet v bludišti stejně vypadajících lokací. Úrovně se navíc můžou v průběhu války měnit, čímž se otevře přístup další lokace například ve vypuštěném jezeře.

Prezentace se také věnovala hratelným postavám, mezi nimiž samozřejmě nechybí Link a Zelda, ani dříve odhalená Impa s obřím mečem, tajemná a mrštná Sheik s harfou a konečně ohlášený král démonu Ganondorf se dvěma těžkými meči. Dále se objeví i různé postavy z her Skyward Sword, Ocarina of Time a Twilight Princess.

Každá z postav má jiný bojový styl, něktěří útočí na blízko, něktěří si drží nepřátele od těla, ale každý nabídne jiný přístup k válčení. Dodatečné zbraně pak mění pohybové sety hlavních postav a mění jejich styl boje. Postavy budou v průběhu bitev levelovat, zlepšovat si tak atributy a získávat nové dovednosti. Dovednosti budou ale přidávat i určité zbraně a tak správné vybavení vám může zvýšit sílu útoků nebo počet nalezených srdíček. 

Ohlášený kooperační mód pro dva hráče bude fungovat přesně tak, jak jsme před několika dny ohlásili - oba hráči budou mít vlastní obrazovku (jeden na GamePadu, druhý televizi) a budou spolu moci vyrazit bok po boku do válečné vřavy. Rozlišení hry v tomto módu bude však snížené, aby hra zůstala plynulá pro oba hráče. 

Nintendo Direct celé o Hyrule Warriors
i Zdroj: Hrej.cz

V průběhu prezentace tvůrce série The Legend of Zelda, Eidži Aonuma, nabízel pohledy na jisté prvky ze série Zelda, které se objeví i v Hyrule Warriors. Nebudou chybět agresivní slepice Cucco, rozšklebený měsíc z Majora's Mask, výbušné myši Bombchu, ozubený Chain Chomp nebo již tradiční sekání trávy, ve které se skrývají krystalky rupees.

Nakonec se přiblížil i teasovaný Adventure Mode, který kombinuje klasickou Zeldu s Hyrule Warriors. V módu budeme procházet mezi jednotlivými arénami, z nichž v každé je specifická podmínka vítězství. Jednou půjde o přemožení 300 nepřátel během deseti minut, jindy třeba zvítězit v boji jako jistá postava.

Nintendo Direct celé o Hyrule Warriors
i Zdroj: Hrej.cz

Zatímco se po mapě a mezi arénami budeme pohybovat a prozkoumávat jejich prostředí v klasické pixelové grafice, samotné boje budou probíhat v Hyrule Warriors stylu. Adventure Mode navíc může odemknout speciální předměty a hratelné postavy, které v příběhovém módu nenalezneme.

Hyrule Warriors vyjde v Evropě 19. září exkluzivně na Wii U.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama