Nintendo jako vlastní herní žánr
To, že jsou hry od Nintenda tak trochu jiné, je jasné už při pohledu na novinky ohlášené v prezentaci japonské společnosti před dvěma týdny. Barevné plošinovky, prakticky mírumilovná týmová střílečka a zběsilá mlátička mezi herními hvězdami se odlišují od vážně pojatých příběhů z ostatních konzolí. Proč Nintendo přistupuje ke svým hrám jinak řekl Šigeru Mijamoto deníku LA Times.
„Nintendo není jeden prvek v celé herní branži. Vážně si myslím, že potřebujeme herní žánr Nintendo, je to téměř jako svoje vlastní záležitost."
V porovnání s návštěvou Lary Croft u psychiatra, či explicitním násilí ve Far Cry 4 se vždy usměvavý Captain Toad a vlněný Yoshi vyjímají na seznamu nově oznámených her z E3.
„Není to tak, že bychom neměli rádi vážné příběhy nebo bychom takový nedokázali napsat, ale v současnosti vidíte spoustu herních vývojářů, kteří se snaží udělat svoji hru co nejvíce cool. Pro nás v Nintendu je složité se rozhodnout, co to cool vlastně je," vysvětlil otec Maria, Zeldy a Star Foxe.
„Ve skutečnosti je pro nás mnohem snažší se smát sami sobě. Je to jako bychom byli herci a naším způsobem, jak hrát, je vytváření těchto zábavných, zvláštních a bláznivých věcí."