Child of Light pod lupou
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Child of Light pod lupou

Child of Light pod lupou

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

2. 12. 2013 14:52
Reklama

Produkce menších titulů není pouze výsadou nezávislých studií. Důkazem toho může být vyvíjené RPG Child of Light, které je plánované jako stahovatelný titul pro všechny hlavní platformy. V rozhovoru pro Nintendo Life prozradili Patrik Plourde a Jeffrey Yohalem, výtvarný ředitel a scénárista hry, zajímavé informace o příběhu, inspiraci v literatuře a RPG prvcích, které ve hře najdeme.

Hra bude sledovat příběh malé Aurory, rakouské dívky z roku 1895, která se jednoho rána ocitne v zemi nazvané Lemuria, kde bydlí všechny pohádkové bytosti, které známe z našich příběhů. Jediný způsob, jak se může Aurora vrátit zpět domů, je skrze zrcadlo v trůnní síni zdejší Noční královny, která ukradla slunce, měsíc i hvězdy. Vývojáři neskrývají čerpání z motivů klasických lidových pohádek, dětských knih o Narnii, Alence či Petru Panovi, ale i her jako Syberia či The Longest Journey.

Vyprávění příběhu i dialogy jsou veršované a společně s užitým enginem UbiArt Framework, ve kterém byly vyvedené malované Rayman Origins a Rayman Legends, přispívají celkovému pohádkovému dojmu. Oba vývojáři si UbiArt pochvalovali, protože umožňuje ilustrátorům rovnou přenášet jejich tvorbu do hry. Tvorba postav a nepřátel byla snadná a engine dovolil vytvoření přes 50 plně animovaných nepřátel. I z pohledu level designerů je UbiArt velmi užitečný, neboť jim umožnil jednoduchou manipulaci s rozvržením úrovní. Ty, ačkoliv jsou stejně jako celá hra ve 2D, jsou rozvrženy do všech čtyřech směrů, neboť se tvůrci rozhodli dát hráčům svobodu pohybu, kterou zaručí Aurořina možnost létat.

Child of Light pod lupou
i Zdroj: Hrej.cz

Bojový systém se podobá klasickému kolovému/vyčkávacímu principu, jenž je ozvláštněn časovou osou, kterou je možné konzultovat při vybírání další akce. Pokud je postava zasažena při sesílání kouzla (či obecně při přípravě na provedení úkonu), její akce se ruší, což ovšem také platí pro nepřátele a je tedy jednou ze strategií, která hráče povede k úspěchu v bitvách. Souboje také umožňují kooperativní hraní, kdy druhý hráč funguje jako podpora Aurory, lečí ji a ovlivňuje stavy nepřátel. Za zkušenostní body získané z potyček může Aurora rozvíjet své dovednosti v košatém skill tree, který hráčům umožní dívku specializovat v jistých kouzlech či schopnostech.

Multiplayerový zážitek funguje i mimo souboje. Druhý hráč převezme postavu víly, která s Aurorou cestuje a může přehazovat skryté páky, otevírat nedostupné truhly a zkrátka dobrodružství sdílet a radit se o dalším postupu, neboť plynutí příběhu a výsledky některých událostí budou záležet na hráčově stylu a Aurořině rozhodnutích.

Bližší zprávy o datu vydání si Plourde s Yohalemem nechali pro sebe s tím, že se o hře dozvíme více již docela brzy.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama