Super Mario Galaxy 2 netlačil na pilu
Se Super Mario Galaxy 2 kupodivu vstupuje firma Nintendo na zatím nezorané pole. Od dob Super Mario 64 se totiž nestalo, aby se plošinovka s pupkatým instalatérem objevila v rámci "hlavní" série více než jednou za konzolovou generaci. I proto nechtěli Satoru Iwata a hlavně Shigeru Miyamoto nic uspěchat, potvrzují to i v nejnovějším vydání nekonečného sériálu "Iwata Asks", který se odjakživa vyznačuje odhalováním velmi zajímavých informací. Druhý díl zpočátku totiž nesl název Super Mario Galaxy 1.5.
Ne snad, že by se mělo jednat o datadisk, ale podle Miyamota to mělo působit na zaměstnance co do psychiky jako uklidňující prvek, aby se nesnažili hru dokončit v rekordně krátkém čase a nezahazovali kreativní nápady ve snaze mít vše za sebou co nejdříve. Vývoj se nakonec protáhl na dva a půl roku, a ačkoliv bylo použito opravdu hodně věcí, které byly již v původní hře, tak se přesto co do hratelnosti jedná o z devadesáti procent odlišnou hru. Odlišnou hru, která navíc vypadá naprosto úžasně. Koneckonců, můžete si přečíst i naše bezprostřední dojmy v hands-on preview. Důkaz místo slibů!