Nintendo potřebuje third-party vývojáře

16. březen 2010 16:31 / Jaromír Möwald / Novinky / Diskuze (2)

Pokaždé, když se nějaký vysoce postavený zástupce jakékoliv firmy přizná, že jeho chlebodárce v něčem zkrátka není dobrý, tak to zavání senzacechtivostí. Nicméně Reggie Fils-Aime z Nintenda má minimálně v jedné věci pravdu - Nintendo zkrátka nikdy nebylo dobré ve vytváření hardcore hráčských zážitků typu BioShock nebo Mass Effect. A právě proto potřebuje na Wii third-party vývojáře.

"Pro nás je velice důležité, aby ostatní vývojáři přišli s novým obsahem pro naši konzoli. Fakt totiž je, že my víme, že jsme skvělí ve vytváření obsahu pro mladší zákazníky, víme, že jsme skvělí ve vytváření her pro občasné hráče, ale chceme rovněž více her pro ty, které baví třeba Metroid a Zelda, ale zároveň by si na Wii rádi zahráli třeba BioShock. Jsme si vědomi, že takové hry my nevyrábíme. Zkrátka v tom nejsme dobří a ani není naši prioritou to změnit. Pokud tedy chceme takové hry na naší konzoli, tak musíme přesvědčit third-party vývojáře, že se jim vývoj takových her vyplatí, což není jednoduché."

Celkem otevřená zpověď, za kterou se navíc skrývá hodně pravdy. Není sice moc pravděpodobné, že by se hned zítra lidé v 2K rozhodli, že udělají BioShock pro Wii, nicméně firmy jako High Voltage (The Conduit) nebo Ubisoft (Red Steel 2) rozhodně patří mezi ty, na které v Nintendu spoléhají v souvislosti s rozvojem hardcore her na jejich konzoli.

Zdroj: CVG

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20839447
Ocelotr napsal 17. 3. 2010 v 08.03

Pochybuju, že by výkon Wii stačil na BIOSHOCK či něco podobného. Z hlediska grafiky samozřejmě ne, ale dost výkonu sežere hlavně pokročilá umělá inteligence nepřátel.

Nahlásit nevhodný obsah

20815427
Zeus20584 napsal 16. 3. 2010 v 21.49

nikto take hry na Wiicko nechce...a ludia v Nintende vedia, ze sa im z financneho hladiska neoplati do takych hier ivestovat... na hry ako su Bioshock a pod. tu su playstation, xbox a PC...

Nahlásit nevhodný obsah