ubisoft-realisticke-hry-na-wii-nechceme
Novinka Ubisoft: Realistické hry na Wii nechceme

Ubisoft: Realistické hry na Wii nechceme

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

23. 2. 2010 09:52
Reklama

A jak jsme včera začali, tak i skončíme, tedy s Ubisoftem na rtech. Právě včera zmíněný hlavní designér hry Red Steel 2, Jason Vanderberghe, totiž v rozhovoru pro server CVG prohlásil, že nevidí žádný smysl ve snaze vyrovnat se co do technické kvality hrám na PS3 a X360 i v titulech pro Wii. Doslova řekl: "Proč se snažit soupeřit s něčím, nad čím nemůžete vyhrát, třeba s Xboxem 360? Vezměte si za příklad třeba hru The Conduit. Ta využívá naprosto perfektní technologii, její vývojáři udělali úžasnou práci v modernizaci herního enginu na Wii. Ale ať děláte co děláte, nikdy to zkrátka nebude vypadat jako na velkých konzolích. Musí to být nesmírně frustrující", litoval vývojáře z High Voltage, kteří stojí právě za The Conduit.

"A nejhorší jsou hráčské reakce. Oni samozřejmě nepochválí vaši technologií, ale naopak v ní budou hledat chyby. Nikdo neuzná to penzum práce, které jste do hry vložili. Proto radím všem vývojářům, kteří mají roupy dělat realistické hry na Wii - zapomeňte na to a raději svou hru udělejte stylizovanou. Podle mě to navíc vypadá docela cool." S tím se nedá nic víc, než souhlasit. Jen se podívejte právě na Red Steel 2 a představte si ho v realistické grafice. Ale ne v realistické grafice, kterou znáte třeba z Crysis, ale v té, která je vrcholem technologie na Wii. Možná to není až tak děsná představa, ale současná podoba je i podle nás mnohem víc "cool".

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama