Nová Zelda naváže na Twillight Princess
Ačkoliv sbírala poslední "velká" Zelda vysoká hodnocení jako na běžícím pásu, Nintendo s ní, podle všeho, až zase tak spokojené nebylo. Alespoň tak to vyjádřil designér Eiji Aonuma v rozhovoru pro server CVG, když přišlo na řeč zatím neohlášené pokračování. "S Twillight Princess jsme si dali za cíl udělat ten největší a nejrealističtější svět, jaký kdy v této sérii byl. Ale nemám pocit, že by se nám to povedlo nějak skvěle. Právě od toho se chceme odpíchnout a na těchto základech chceme začít stavět další díl." Aonuma si neklade malé cíle, chce, aby další díl byl přijat stejně nadšeně, jako se to kdysi povedlo majstrštyku Ocarina of Time pro Nintendo 64.
"Aby se nám to však povedlo, tak musí ona nová hra být stavebním kamenem pro další tituly. Nejde, abychom udělali jenom další Zeldu a nic víc. Pevně věříme, že to, co jsme se naučili při tvorbě Twillight Princess plně zúročíme u dalšího dílu."
Problém Twillight Princess však nemusí vězet ve hře samotné, jako spíš ve faktu, že byla simultánně vyvíjena pro dvě platformy - Wii i GameCube, takže si programátoři zákonitě nemohli dovolit tolik experimentovat. Přesto se rozhodně nedá říci, že by se jednalo o špatnou hru, jenom zkrátka nenaplnila taková očekávání, jaká se do ní vkládala. Snad nová Zelda, která by měla být ohlášena na příští E3, dostojí všem těmto slibům a skutečně nabídne další epické dobrodružství, na které se třeseme právě od zmíněné Ocarina of Time.