Cursed Mountain - vysokohorský horor pro Wii

31. červenec 2008 14:28 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Vydavatelská společnost Deep Silver přišla s nápadem na survival horor pro Wii, jehož vývoj pak zadala několika vývojářským studiím. Cursed Mountain, tak se hra jmenuje, nebude realistickou simulací dramatických vysokohorských dobrodružství Reinholda Messnera, kterému šlo při zdolávání němých velikánů rovněž mnohokrát o život. Zasazen do 80. let minulého století poskytuje příběh svědectví o příhodách zkušeného horolezce, který v Himalájích hledá svého nedlouho pohřešovaného mladšího a zjevně i hloupějšího, bratra. No a jak bude při svém hledání slézat hrdina nejmenovaný himálajský kopeček, narazí na pravěkou kletbu a jakýsi alternativní stínový svět zvaný Bardo.

Setup hry je zřejmý. V normálním světě budete zdolávat horský masiv a s pomocí wiimotu se šplhat vzhůru. V alternativním světě pak na našeho odvážlivce čekají různě vypodobnění zástupci prastaré kletby, zmrzlé mumie mnichů i horolezců, zkrátka duše těch, které hory připravily o život. A zatímco v horské části budou herní mechanismy takříkajíc standardní, v alternativním vás čeká i řada soubojů. Jak ovšem producent hry Hannes Seifert IGN prozradil, Cursed Mountain nebude ten typ krvavého survival hororu ala Resident Evil, kde cáká krev, létají klouby, střeva, hlavy a tak dále. Děs a hrůza budou spíše psychologického a atmosférického původu.

Například s nepřáteli v alternativním světě se bude hráč vypořádávat a bránit se jim s pomocí zaříkání a odpouštění. Potká-li ztracenou duši se zlými úmysly, tak nejdříve s pomocí wiimotu musí odhalit její břímě hříchu, čili způsob jak dušice ulevit, a pak jí – opět s  wiimotem – nakreslí ve vzduchu nějaké gesto, či modlitbu a vše zlé bude zapomenuto i bez odpustků. Cursed Mountain se tedy rýsuje jako kompromis mezi tradiční hardcore hrou a wiičkovskou hračkou. Prostřednictvím nekomplikovaného ovládání chtějí vývojáři přilákat široké publikum, kterému se bude hra postupně pod rukama měnit v hardcore hororovou záležitost. Hra byla představena v článku na IGN, kde je k vidění pár artworků. Vyjít by měla v průběhu příštího roku.

Zdroj: IGN

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!