cernobily-thriller-sadness-pro-wii-zije
Novinka Černobílý thriller Sadness pro Wii žije

Černobílý thriller Sadness pro Wii žije

sleepless.

sleepless.

14. 4. 2008 13:50
Reklama

Sadness, Raid Over the River, Children of the Night, Double Pang, to je seznam titulů, které během uplynulých tří let představil polský tým Nibris, aniž by kteroukoli ze jmenovaných her stačil v mezičase dokončit a vydat. Nejvíce diskutovanou hrou je samozřejmě Sadness, protože po bombastickém představení, k němuž došlo přede dvěma roky, už se o hře nehovořilo v konkrétních obrysech, ale pouze v náznacích. Namísto toho, aby vývojáři zveřejňovali obrázky a prozrazovali o hře podrobnosti, jen ujišťovali nedočkavé majitele Wii o tom, že vývoj hry navzdory řadě negativistických zpráv a fám pokračuje a Sadness jednou vyjde. Proč zrovna Sadness přitom vzbuzuje tak výrazný zájem? Černobílých noir thrillerů, navíc zasazených do období před 1. světovou válkou, opravdu mnoho není, navíc ještě k tomu pro Wii.

Černobílý thriller Sadness pro Wii žije
i Zdroj: Hrej.cz

Pojďme však k věci, kauzu Sadness dnes znovu otevíráme kvůli tomu, že s ní na naše dveře zaklepali prostřednictvím tiskovky  vývojáři z Nibris. Po roce ticha z nich vypadlo, že vývoj Sadness opravdu pokračuje, přičemž technologickým základem hry je middleware Gamebryo od Emergent Technologies, který – ač se to nezdá – poháněl v dobách PS2, Xboxu a Gamecube – několik stovek titulů včetně kupříkladu PES série od Konami.

Právě middleware Gamebryo, vybavený pro potřeby vývojářů z Nibris i řadou nestadartních nástrojů, se má postarat o to, že Sadness nabídne řadu grafických efektů, jejichž použití na Wii platformě se zdálo údajně nemožné. Tomasz Wisniowsk z Nibrisu k tomu říká: „Budeme mít ve hře pár efektů, o nichž si mnozí mysleli, že se na Wii nedají zrealizovat. Nám to umožnil právě Gamebryo. Jsme tedy přesvědčeni o tom, že naše volba byla správná“.

Co však hra nabídne vedle veškerého vizuálního pozlátka a vpravdě unikátní černobílé grafiky? Dnešní tiskovka naštěstí obsahuje i několik narážek přímo na hru. Připraveno je celkem 8 zakončení s vlastní – unikátní – premisou, k nimž se hráč dostane na základě voleb v různých částech hry. Ovládat se bude Sadness nunchukem i wiimotem, což by mělo hráče ještě více vtáhnout do tohoto černobílého psycho hororu. To už se však dostáváme do krajiny vývojářských snů a přání, která se plní málokdy. Raději mrkněte na další nový artwork. Pokud budou vývojáři pokračovat tempem jedna ukázka ročně, tak tu máme Sadness jako na koni někdy za 15 let.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama