nintendu-se-libi-konkurencni-pohybove-ovladace
Novinka Nintendu se líbí konkurenční pohybové ovladače

Nintendu se líbí konkurenční pohybové ovladače

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

5. 6. 2009 08:43 2
Reklama

Všichni vědí, že první konzolí, která zpopularizovala pohybové ovladače, byl Dreamcast a jeho plastikový prut, popřípadě maracasy. Až nečekaně veliký byznys s tímto netradičním druhem ovládání ale udělalo až Nintendo a jeho Wii a tak je pochopitelné, že i konkurence si bude chtít něco z bohatě zdobeného dortu urvat. Logická reakce Nintenda by byla taková, že by začali všichni hlavouni zmateně pobíhat po místnosti a se slovy "Co budeme robit?!" provolávat paniku. Shigeru Miyamoto je ale v klidu. Naopak si myslí, že tím, že Microsoft a Sony uvedly své prototypy pohybových ovladačů, tak vlastně vzdávají hold technologii, kterou používá Nintendo už několik let. Rozhodně necítí žádný strach o pozici Nintenda jako pionýra tohoto přístupu.

"To, na co se zaměřujeme v této době je aplikovat naše zkušenosti, které jsme za předchozích pět let nasbírali a vytvořit díky nim takové hry, které náš pohybový ovladač maximálně využijí. Oni jsou na samotném začátku a z toho, co jsme měli možnost vidět nám nepřijde pravděpodobné, že by se mohli alespoň přiblížit naší technologii ve Wii Motion Plus." Miyamoto také podotkl, že ačkoliv si lidé myslí, že New Super Mario Bros. pro Wii budou jenom identickým portem letité hry, opak je pravdou. "Je to zcela nová hra. A myslím si, že přidání multiplayeru pro čtyři hráče posouvá klasickou hratelnost na zcela novou, nikdy předtím neviděnou úroveň, která zatím v žádné hře ze série Super Mario Brothers nebyla." Uvidíme, pane Miyamoto, uvidíme...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama