Nintendo představilo Super Mario Galaxy 2

2. červen 2009 19:47 / Tomáš Krajča / Novinky / Diskuze (1)

Na tiskové konferenci Nintenda nebyli žádní Brouci, zato požehnané množství želviček. Stejně tak nechyběly houbičky, trubky, mince, hvězdičky a další poznávací znamení Mariovského univerza. Představilo se totiž hned několik titulů, v nichž vystoupí sympatický instalatér s červenou čepičkou. Tím největším je bezpochyby Super Mario Galaxy 2, pokračování stylové 3D plošinovky, jež opět provede hráče po desítkách úrovní, které tvoří malé světy, titěrné planetky, které lze oběhnout během pár vteřin. Video ukázalo dokonale roztomilé prostředí, zimní zasněžené světy i úrovně překypující zelení, a opět hravé arkádové problémy typu převracejících se plošinek, vyhýbání se ozubeným kotoučům, útěk před obřími projektily a mnohé další.

Vedle "velké" Super Mario Galaxy 2 se milovníci Maria, Luigiho, Peach a dalších dočkají také "malé" 2D hry. New Super Mario Brothers Wii budou spoléhat na klasickou hratelnost oživenou možností kooperativního multiplayeru až pro čtyři lidi. A konečně i na Dsku se můžeme těšit na nové Mariovo dobrodružství v podobě RPGčka Mario and Luigi: Bowser's Inside Story.

Nintendo spoléhalo na zavedené značky. Kromě mariovských titulů představilo handheldové RPG Golden Sun DS, reinkarnaci kdysi slavné hry na hrdiny, v poměrně dlouhém traileru ukázalo akční záběry z nového dílu sci-fi série Metroid: The Other M, a když došlo na third-party produkci, publikum mohlo zatleskat například Resident Evil: The Darkside Chronicles nebo Dead Space: Extraction pro Wii.

Vedle zavedených sérií spoléhá Nintendo na rozšiřování hráčské základny přes periferie a casual tituly. Tuto linii zastupovala stručná prezentace Wii Fit Plus (bez praktické ukázky), které nabídne nové cviky, 15 miniher a větší zpětnou vazbu pro cvičence. Wii Motion Plus, periferie, jež by měla výrazně zpřesnit vyhodnocování pohybu ruky, byla předvedena v praxi na hře Wii Sports Resort. Malá krabička, která se připojí na konec ovladače, umožní hře "přečíst" i malé pohyby zápěstí a lépe rozpoznat náklon wiimotu, a tak si budou hráči moci zastřílet z luku, anebo zaházet basketbalovým míčem na koš mnohem přirozeněji. Wii Motion Plus bude bezpochyby hodnotnou periferií s potenciálem výrazně zlepšit herní zážitek. Úplně z jiného soudku je Wii Vitality Sensor, který přišel představit prezident Nintenda Satoru Iwata. Podivný senzor měřící vnitřní rovnováhu má být pokračovatelem v linii Brain Trainingu (cvičíme si mozek) a Wii Fit (cvičíme si tělo) a vyrovnat jakousi "přestimulovanost" hráčů.

Zdroj:

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
14933860
essence.of.gore napsal 2. 6. 2009 v 20.00

proc me to neprekvapuje

Nahlásit nevhodný obsah