Ubisoft bude I Am Alive vyvíjet interně
Originální akční hra I Am Alive mění nikoliv vydavatele, ale rovnou vývojáře. Původní tým ze studia Darkworks, který za hrou stál od začátku totiž střídá in-house studio Ubisoft Shanghai. Není to však žádné vyrvání titulu z rukou nebohého vývojáře, ale jde pouze o logický krok, protože se zdá, že lidem z Darkworks titul zřejmě přerostl přes hlavu a díky úzké spolupráci právě s Ubisoft Shanghai nebyl problém celý vývoj přesunout právě tam. "Tým Darkworks chápe vzniklou situaci a její řešení a samozřejmě bude prezentováno i nadále ve spojitosti s vývojem hry i v době, kdy půjde do obchodů," prozradil mluvčí Ubisoftu v tiskovém prohlášení. Převod I Am Alive k lidem v Ubisoft Shanghai byl nutný částečně i kvůli posunutému datu vydání, které by mohlo být ohroženo právě pokud by nebyl podniknut tento krok se změno vývojáře. Darkworks totiž už jednou museli datum vydání posunout - hra měla původně vyjít už letos na jaře, ale nakonec spadla až do poměrně luxusního termínu příštího fiskálního roku, který končí až v březnu 2010. To, že vztahy mezi Ubisoftem a Darkworks jsou na výborné úrovni a tím pádem nešlo o násilné převzetí vývoje dosvědčuje i nedávný rozhovor s CEO studia Darkworks, Antoinem Viellettem pro server Games Industry, kde se ke spolupráci vyjadřoval ve velice pozitivním duchu.