riccitiello-prodej-boom-blox-podle-ocekavani
Novinka Riccitiello: "prodej Boom Blox podle očekávání"

Riccitiello: "prodej Boom Blox podle očekávání"

Jan Horčík

Jan Horčík

18. 6. 2008 08:51
Reklama

Nedávno se objevily prodejní výsledky nového hitu EA pro Wii jménem Boom Blox, který pro největšího světového vydavatele navrhnul známý hollywoodský režisér Steven Spielberg. Většina hráčů se s podivem pozastavila nad tím, že Boom Blox se prodalo v USA pouze 60 000 kusů během měsíce května. Což i tak dokázalo hru umístit na 25. místo žebříčku všech formátů a na 9. místo Wii žebříčku. John Riccitiello, CEO Electronic Arts, však aktuálně na setkání investorů řekl, že podobná čísla očekávali. Dodal, že trh s casual hrami je zásadním způsobem odlišný od hardcore her. Zatímco u nich je třeba propagovat hru rok nebo alespoň půl roku před vydáním, a 20-30% celkových prodejů hry se pak odehraje během prvního týdne uvedení na trh, casual hry jsou zcela odlišné. Marketing se zde spouští až těsně před vydáním hry (jako v případě Boom Blox) a křivka prodejů je pak mnohem plošší, to znamená, že se hra prodává stabilně dlouhodobě. "Upřímně, je to oblast, kde má EA zatím ještě velmi málo zkušeností," přiznal Riccitiello. Je tedy nasnadě, že i Boom Blox se ještě může prodávat velmi dlouhou dobu a klidně dosáhnout statisíců či dokonce milionu prodaných kusů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama