Okami pro Wii hlásí zpoždění
Ještě včera se zástupci společnosti Capcom natřásali pýchou, kterak zvládají vývoj hned 15 titulů najednou a ejhle, o den později tu máme zprávičku o zpoždění jedné z vyvíjených her. Je jí umělecky laděný počin Okami, pro který se zdají být schopnosti konzole Nintendo Wii jako dělané na míru. Bohužel, na vyzkoušení tohoto tvrzení v praxi si budou muset hráči v Americe počkat do 11. dubna, což nakonec není oproti plánovanému 25. březnu tak drastické. Důvodem zpoždění může být komparace vyvíjené US a EU verze, nebo také fakt, že společnost Ready At Dawn, starající se o port hry z PS2 na Wii, momentálně dokončuje God of War pro PSP. Ať tak, či tak, nejvíce nás na celé situaci znepokojuje fakt, že dosud nevíme nic o evropském datu. Snad to vývojáři z Capcomu napraví co nejdříve, na malování štětcem pomocí Wiimote a k tomu ještě v 480p rozlišení se opravdu těšíme.