super-smash-bros-brawl-nove-info
Novinka Super Smash Bros. Brawl - nové info

Super Smash Bros. Brawl - nové info

sleepless.

sleepless.

22. 5. 2007 11:08
Reklama

Chystaná mlátička Super Smash Bros. Brawl od HAL Laboratory patří po boku Metroid Prime 3 a Super Mario Galaxy k nejočekávanějším projektům pro konzoli Wii. Jde o pokračování parádní mlátičky Super Smash Bros. Melee pro Gamecube, která by při svém vydání třeba na PS2 byla dnes obecně uznávanou modlou. Snad se však právě díky titulu Super Smash Bros. Brawl a popularitě Wii podaří slávu této série rozšířit i mezi doposud nezasažené jedince.

Ostatně právě nyní nastal ten pravý čas na to se s titulem Super Smash Bros. Brawl seznámit, pokud už jste to neudělali dříve. Na anglické verzi homepage hry se totiž počínaje dneškem začaly objevovat první vývojářské mini-zápisky od Masahira Sakuraie, což je duchovní otec Super Smash Bros. brandu.

První tři posty se týkají popisu základního herního systému, prezentace proměnlivých bojových arén a představení hudebníků, kteří se podíleli na hudebním doprovodu pro Super Smash Bros. Brawl. Jednoduché angličtině snad bude rozumět každý z vás. Pro ty co však nerozumí můžeme Samurajovy poznámky stručně okomentovat.

Základem bojového systému v Super Smash Bros. Brawl je ukazatel poškození, který poskočí o kousek víš pokaždé, když hráč dostane ránu. No a čím vyšší je ukazatel poškození, tím dále a výše hráčova postavička při každém úderu odletí. No a když vyletí až za hranice arény, tak končí. Základ je tedy nesmírně jednoduchý, což je pro hru, která je určena pro širokou skupinu hráčů, velice důležité.

Co se bojových arén týká, tak nejde o holé planiny, ale pečlivě vystavěné plácky různého druhu, kde je k dispozici celá řada objektů a překážek, které lze využívat v boji. Poměrně příjemný je přitom fakt, že při soubojích bude fungovat střídání dne a noci se všemi mezifázemi. Na první pohled je to jenom nevýrazný prvek, ale jak prý ve hře uvidíme, tak změna denní doby má docela podstatný vliv na vzhled bojiště a tím pádem i orientaci hráčů. Ve výsledku tak bude možné uplatnit při boji v noci zcela jinou taktiku než ve dne.

Nakonec nám tu zbyl seznam hudebníků, kteří se podíleli na hudebním doprovodu pro Super Smash Bros. Brawl. Seznam tu rozhodně vypisovat nebudeme poněvadž je dlouhý jako nudle a kdo chce, tak jen najde za tímto odkazem. Je však třeba říci, že jde o přímo hvězdnou squadru muzikantů, kteří se podíleli na celé řad dobře známých titulů. Za všechny uveďme tyto: Akihiro Honda (Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots, Metal Gear Solid Portable Ops), Kenji Yamamoto (Super Metroid, Metroid Prime série), Koji Kondo (Zelda série, Super Mario Bros. série), Yasunori Mitsuda (Xenogears, Chrono Trigger) a spousta dalších. No a v závěru je třeba upozornit na fakt, že další updatu dokumentující vývoj hry, se budou na její homepage objevovat tento týden každý den.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama