capcom-predstavuje-treasure-island-z
Novinka Capcom představuje Treasure Island Z

Capcom představuje Treasure Island Z

sleepless.

sleepless.

17. 3. 2007 09:04
Reklama

Před několika dny se objevila první zmínka o tom, že společnost Capcom chystá původní projekt pro konzoli Wii nazvaný Treasure Island Z. No a nyní, jen o pár dní později, vyrukovala sama společnost Capcom s oficiálními informacemi, v nichž výše zmíněnou hru letmo představuje. Treasure Island Z je puzzle adventurka, která by měla nabídnout trošku jiný styl hraní, jež bude postaven na plném využití možností wiimote ovladače konzole Wii. Příběh hry se točí okolo legendy o pirátu Barbarosovi, který kdysi ukradl největší světový poklad. Nikdo bohužel netuší, kam přesně jej pak Barbaros uschoval.

To však nemohlo zastavit stovky pirátů a dobrodruhů, kteří se onen poklad snažili najít – bez úspěchu. Jako by to bylo předurčeno osudem, tak se štěstí usmálo až na jednoho mladého piráta Zacka, který narazí na podivnou hovořící lebku, jež mu sama prozradí, že je lebkou Barbarosy. Zackovo nadšení z tohoto nálezu se asi nedá slovy vyjádřit. Jeho radost však lebka hned na to zchladila, když mu oznámila, že mu cestu k bájnému pokladu ukáže jen tehdy, když jí pomůže zbavit se strašlivé kletby.

Zack vlastně nemá na vybranou. Přece si nenechá ujít šanci získat bájný Barbarosův poklad. Proto tedy s nabídkou souhlasí a vydá se na dobrodružství plné puzzlů, hádanek i jiných překážek, s jejichž překonáváním mu bude samozřejmě pomáhat sám hráč. Zack bude s hráčovou pomocí moci zvedat a používat předměty, odemykat nové lokace (ty budou tématické – vodní svět, ledový svět, džungle a tak dále.), přeměňovat předměty a to všechno s pomocí speciálních pohybů wiimotem.

Od jednoduchých puzzlů, nebo spíše úkolů, jako je například hraní na violu, nebo odemykání dveří, se Zack s postupem ve hře dostane k hádankám komplexnějším a obtížnějším. Jedině jejich překonání mu zajistí volnou cestu až k Barbarosovu pokladu. Hra by měla být majitelům Wii k dispozici už letos na podzim. No a do té doby se snad dozvíme další podrobnosti, hlavně tedy o hádankách a puzzlech, ale i o tom, jak konkrétně budou hráči wiimote pro jejich řešení používat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama