Wii verzi Zeldy čeká po vydání nový obsah
Zatímco na PC je nový obsah pro již vydané hry něčím běžným, tak pro svět konzolí a handheldů je to relativní novum. Nejdříve s tím přišel Xbox a PSP, pak v poněkud větším měřítku konzole Xbox 360 a do budoucna se toho určitě chytne i PS3 a Wii. V případě Wii bude propagátorem nového obsahu pro už vydané hry sama společnost Nintendo, jak vyplynulo z odpovědí George Harrisona v krátkém Q&A pro sajtu GamePro.
Harrison byl redaktory výše uvedeného webu odchycen kvůli tomu, aby odpověděl na pár otázek týkajících se, zřejmě nejočekávanějšího, Wii/Gamecube titulu The Legend of Zelda: Twilight Princess. Díky jeho odpovědím už teď víme, že Zelda nabídne více než 70 hodin hraní, takže je několikanásobně delší než kontroverzní Windwaker z Gamecube. Pro nás je však nejdůležitější Harrisonem potvrzený plán týkající se nového obsahu pro Twilight Princess, s nímž chce Nintendo přijít v týdnech a měsících následujících po vydání hry letos v listopadu, respektive v prosinci.
Harrison odpověděl i na otázku týkající se rozdílů mezi Gamecube a Wii verzí Twilight Princess. Wii verze se bude od Gamecube verze lišit hlavně podporou širokoúhlého obrazového formátu 16:9 a zrcadlově obráceným ovládáním. Zatímco v Gamecube verzi bude Link tradičně levák, tak ve Wii verzi bude (kvůli Wii ovladači) pravák. Vidět to prý bude nejenom ve hře (na puzzlech a soubojích, které musely být upraveny), ale i ve všech animačkách a neherních scénkách, jež byly vytvářeny pro každou verzi hry zvlášť. Největší rozdíl mezi Wii a GC verzí bude samozřejmě v ovládání. Jinak co se obsahu týče, tak budou obě hry totožné. Přinejmenším do chvíle, kdy se Wii verze dočká výše zmíněného nového obsahu, který budou majitelé Gamecube verze nuceni oželet.