Info o novém MP módu Red Steel
Online multiplayer sice v chystané Wii FPS Red Steel od Ubisoftu nebude (alespoň několik měsíců), jak už nějakou dobu víme, ale lokálního mulťáku až pro 4 hráče se budoucí majitelé Wii a Red Steel zcela určitě dočkají. Navíc se mohou těšit na přinejmenším jeden originální multiplayer mód, který bude využívat speakeru na Wii ovladači, jak prozradil hlavní designer hry Roman Campos-Oriola Eurogameru.
Tento originální herní mód dostal název Killer a v zásadě jde o víceméně tradiční Deathmatch. Všichni hráči se navzájem snaží odpravit, jelikož za to získávají body. Vtip je v tom, že ona eliminace soupeřů neprobíhá náhodně, ale podle pravidel. Každý ze čtyř hráčů má totiž v každém zápase své vlastní cíle a úkoly, které mu hra sdělí právě skrze speaker na Wii ovladači. Jeden hráč tak prý může dostane úkol, aby šel jen po jednom soupeři a zbylé dva nechal na pokoji. Splnění tohoto úkolu však nebude vůbec jednoduché, protože je třeba čelit útoku všech tří soupeřících hráčů a zároveň se snažit pouze o zabití jednoho z nich. Když hráč úkol nesplní, nebo jej nevykoná naprosto přesně, tak dostane negativní body.
Speaker prý bude použit i v singleplayeru, kdy bude specifickým zvukem upozorňovat na prázdný zásobník a nutnost nabití zbraně. Zvuku ze speakeru se hráč dočká i v momentě, kdy přebíjení skončí a také při soubojích s katanami, kdy bude speaker simulovat svist katany co hráče těsně minula, ale i nepříjemný čvachtavý zvuk při zásahu. Teď už by to jen chtělo, aby hra samotná stála za to. Pochybnosti jsou přitom z naší strany docela velké, protože launch Wii a hry zároveň je za dveřmi a zprávy o nevyladěném ovládání ještě stále nevymizely. Uvidíme.