Dynamické in-game reklamy v titulech od EA

31. srpen 2006 17:54 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Dynamické in-game reklamy jsou hitem posledního roku. Neobejde se bez nich v podstatě žádný MMO titul a k vidění jsou i v řadě tradičních akčních, či závodních her s multiplayer obsahem. Společnost Electronic Arts má s reklamami ve svých titulech docela hodně zkušeností. Ne však s reklamami dynamickými, ale statickými. Odstrašujícím příkladem budiž strašlivá přítomnost reklam ve sportovním titulu Fight Night Round 3, která se snad už nebude v podobně hrůzném provedení opakovat. Jestliže doposud tedy EA ve svých titulech používala statické reklamy, tak do budoucna se to trošku změní, protože začne ve svých hrách otravovat hráče i reklamami dynamickými. Dojde k tomu na základě smluv se společnostmi IGA Worldwide a Massive, Inc., do jejichž reklamních sítí bude v budoucnu zařazeno hned několik her od EA. Dynamické reklamy se spolu se statickými objeví například v závodním titulu Need for Speed: Carbon, kde se o ně postará společnost Massive, Inc. Naproti tomu v chystané FPS Battlefield 2142 se bude o dynamické reklamy starat síť společnosti IGA Worldwide. Pro oba tituly platí, že by všechny dynamické reklamy by měly být údajně vybírány s ohledem na danou hru, aby nenarušovaly atmosféru, ale naopak zážitek ze hry ještě umocňovaly. Podobně se však dušují všichni. Faktem je, že jenom malá část her, v nichž jsou použity dynamické reklamy, kvůli tomu aspoň trošku netrpí. Snad bude EA výjimkou co potvrzuje pravidlo.

Zdroj: tisková zpráva

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!