Jak se dělá in-game reklama - 55DSL v NFS: Carbon

7. srpen 2006 12:01 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

V našem posledním Hrej podcastu č.29 jsme se kromě jiného bavili o tom, jaký dopad může mít na zážitek hráče špatně umístěná in-game reklama. Reklama na oblečení jakékoli známé značky by zřejmě třeba ve World of Warcraft působila jako pěst na oko a pro spoustu hráčů by to znamenalo stop dalšímu hraní. Existují však tituly, které obsahují/budou obsahovat in-game reklamu v podobě, která zážitek z hraní nejenom nekazí, ale ještě jej umocňuje. Názorným příkladem je závodní titul Need for Speed: Carbon od týmu EA Black Box a společnost Electronic Arts, v němž se objeví reklama na značkové oblečení 55DSL, kterou budou mít hráči neustále na očích, aniž by si to možná uvědomovali. Oblečení této značky totiž budou nosit hlavní postavy hry, které tak budou působit jako, že jsou "in" a ještě ke všemu to budou chodící  billboardy. Ve hře se navíc objeví i několik automobilů, které budou přestříkány do barev značky 55DSL, jak ukazují dva rendery v naší galerii. Takhle nějak má vypadat in-game reklama. Spoustě hráčů bude samozřejmě úplně buřt co mají postavy ve hře na sobě, protože oblečení 55DSL vůbec neznají. Pro ty co si však na oblečení této značky potrpí (a třeba v USA bude takových hráčů hodně) bude účast v NFS: Carbon velkým plusem.

Zdroj: PR

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!