full-auto-2-je-ps3-launch-titul-xbox-360-verze-mozna
Novinka Full Auto 2 je PS3 launch titul, Xbox 360 verze možná

Full Auto 2 je PS3 launch titul, Xbox 360 verze možná

sleepless.

sleepless.

3. 7. 2006 11:11
Reklama

Redaktoři sajty GameDaily vedli velmi zajímavý rozhovor s více presidentem marketingového oddělní Sega of America Scottem A. Steinbergem. Rozhovor má docela solidní záběr a pan Steinberg v něm až příjemně nemarketingovým způsobem odpověděl/neodpověděl na otázky týkající se plánů spol. Sega v oblasti vývoje pro PC i next-gen konzole. Hned na začátku například potvrdil, že Sonic the Hedgehog a Full Auto 2: Battlelines budou PS3 launch tituly, které tak budou k dispozici čerstvým majitelům konzole od Sony k dispozici už v listopadu. V zápětí následovala otázka týkající se PS3 exkluzivity Full Auto 2, protože jde o pokračování nemastné neslané hry z Xboxu 360. Steinberg na tento dotaz odpověděl tak, že Xbox 360 verze Full Auto 2 nebyla zatím oficiálně oznámena, takže v této chvíli jde o PS3 exkluzivní titul. Na další naléhání redaktora se jen usmál, což spolu s výše uvedenou odpovědí svědčí o tom, že se majitelé Xboxu 360 dočkají Full Auto 2 také. Jen s menším zpožděním oproti PS3 verzi. Co se konzole Wii týče, tak u jejího launche bude Sega také, s titulem Super Monkey Ball Banana Blitz. Další Wii hra od Segy pak vyjde až v březnu 2007 a bude to Sonic Wild Fire.

Steinberg dále v v rozhovoru potvrdil, že Sega počítá s podporou všech tří platforem, a to podporou dosti intenzivní. Například v případě Wii je Sega podle Steinberga third-party developerem a publisherem s nejsilnější pozicí, což je dáno několikaletou nepřerušenou podporou Segy platforem od Nintenda, hlavně však Gamecube. Podle Steinberga je prý spousta dalších third-party vývojářů o několik měsíců pozadu co se vývoje pro Wii týče, zejména však ve využití Wii ovladače. Ostatně Sega už prý v této chvíli plánuje Wii tituly druhé generace.

Docela zajímavý je názor Steinberga na náklady spojené s vývojem pro next-gen konzole, kde je prý odborná i laická veřejnost trošku vedle. Vývoj hry pro PS3 a Xbox 360 podle něj nemusí nutně stát 20+ milionů dolarů, což platí i o vývoji pro Wii, jen opačně. Vývoj pro next-gen platformu od Nintenda nemusí být nutně nejlevnější. Záleží jen na strategii té které společnosti. Nakonec však Steinberg přiznal, že vývoj pro Wii je pro Segu přeci jenom trošku jednodušší. Ne však kvůli hardwaru, ale kvůli tomu, že se Sega hodně angažovala ve vývoji pro Gamecube a vidí na thru pro Wii velký potenciál. V rozhovoru je samozřejmě zmíněna i cena PS3, kterou však Steinberg nepovažuje za tak hroznou. Záleží prý pouze na tom, jak dokáže Sony PS3 prodat, jak dokáže zákazníky přesvědčit o tom, že nejde pouze o konzoli a na tom, jaké tituly hráčům nabídne. Právě to je prý nejdůležitější z dlouhodobého hlediska. Na úplný závěr byl Steinberg dotázán ohledně možnosti, že se hráči někdy dočkají Shenmue III. Tato otázka samozřejmě zůstala bez konkrétní odpovědi. Nicméně to co Steinberg v reakci na otázku pronesl zní celkem rozumně. Sega prý neustále zkoumá všechny originální IP a zjišťuje, které jsou použitelné pro next-gen vývoj a které lze oživit novými nápady. Pravděpodobnost toho, že se někdy Shenmue III dočkáme, je tedy stále stejně vysoká/nízká.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama