rayman-raving-rabbids-halda-novych-informaci
Novinka Rayman Raving Rabbids - halda nových informací

Rayman Raving Rabbids - halda nových informací

sleepless.

sleepless.

24. 5. 2006 13:44
Reklama

Uznávaný designér Michael Ancel se po několikaleté přestávce (naposledy se podílel na vývoji Rayman 2 pro N64) vrátil k sérii Rayman a společně s tvůrci z týmu Ubisoft Montpellier připravuje multiplatformový titul Rayman Raving Rabbids. Hra je primárně vyvíjena jako launch titul pro Wii a její příběh je maximálně jednoduchý. Přesně tak jak Ancel zamýšlel. Všechno se točí okolo zajíců, kteří se dlouho chystali na invazi a právě teď nastal ten správný čas, aby ji zrealizovali a ovládli celý svět. Ancel hru charakterizuje jako prostou a čistou komedii ve stylu Mars Attack, nebo Monty Python filmů – absurdní a zábavnou.

Hlavním tématem hry je láska a moc. Rayman bude zachraňovat svět, svoji lásku, lásku svého starého úhlavního nepřítele i úhlavního nepřítele samotného, což je evidentně dosti absurdní. Fanoušci série se mohou těšit na spoustu známých postav, které však potkají v nových a totálně neočekávaných situacích, do nichž je dostali králíci, kteří je budou používat k údajně hodně podivným věcem. Wii ovladač (obě jeho části) bude ve hře využit v maximální možné míře. Levá část bude logicky použita k ovládání pohybu Raymana, což zahrnuje běhání, skákání, kotouly a podobně. Pravá část bude využita například pro rozdávání úderů pěstmi. Pohyby Raymana ve hře přitom budou odpovídat pohybům, které bude hráč provádět i v reálu. Pokud hráč máchne Wii ovladačem zleva doprava, tak Rayman ve hře udeří soupeře zleva. Pokud hráč v reálu s ovladačem udělá pohyb, jako by chtěl dát někomu pěstí, tak stejný pohyb udělá i Rayman a sílá jeho útoku bude záviset na tom, jak prudce hráč s ovladačem máchne.

Rayman bude disponovat i celou řadou speciálních úderů a pohybů, jako je třeba útok ze vzduchu, kterým Rayman po dopadu otřese zemí. Hráč jej provede tak, že ve chvíli, kdy bude Rayman ve vzduchu, udělá s oběma částmi Wii ovladače prudký pohyb směrem dolů. Rayman bude ve hře jezdit na celé řadě různých zvířat. Ovládání směru pohybu těchto zvířátek bude hráč také řídit prostřednictvím pravé části Wii ovladače, stejně jako taneční kreace Raymana při řídění se zajíci.

Rayman Raving Rabbids bude výhradně singleplayer titul, takže se můžeme hned teď rozloučit s jakýmkoli multiplayerem. Tvůrci chtějí stvořit co nejlepší a nezábavnější singleplayer titul se spoustou zajímavých nápadů a humorných momentů. Práce na multiplayer obsahu a jeho implementaci do hry by jen narušila jejich původní záměr, což je samozřejmě nežádoucí. Zřejmě by to mělo vliv i na celkovou strukturu hry, která bude otevřená. Hráč bude moci invazi králíků zabránit celou řadou různých způsobů. Kromě boje bude hráč zajíce moci hypnotizovat prostřednictvím taneční hudby, kdy zajíci začnou tančit s Raymanem, ponoří se do tance a v tu chvíli je bude moci Rayman ovládnout a použít ke splnění úkolu, nebo překonání překážky. Tím, že hráč převezme kontrolu nad králíky se mu často otevřou nové možnosti a zpřístupní nové, dříve nedostupné oblasti. Kromě králíků bude hráč moci ovládat, i když asi jen nepřímo, tvory z temnot, kteří mu budou pomáhat při souboji se zaječími bossáky. Vydání zatím nebylo nijak upřesněno, protože je spjato s launchem Wii, který zatím nebyl oznámen. Můžeme jenom doufat, že k tomu dojde ještě tento rok.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama